Spanje, Burgos en Salamanca Caderes

1 juni 2019 - Burgos, Spanje

27  mei maandag  Burgos

S morgens een nieuwe voorband auto laten plaatsen. We hebben een uurtje in een Spaans cafe gewacht. In de namiddag naar Burgos en de kathedraal bezocht erg mooi en wat gewandeld.

28 mei dinsdag Salamanca

we gaan 260 km verder naar Salamanca. Een mooie camping. We genieten de hele middag van het mooie weer. Eten voor het eerst buiten macaroni.

29 mei woensdag

we gaan met de bus naar Salamanca. We wandelen een route met  prachtige gebouwen zoals  kerken kloosters etc. We vinden hetzelfde restaurant waar we vroeger zijn geweest en nemen hier een Spaanse lunch. Voor 11 euro de man heerlijk  op een terras.

s avonds zitten we buiten en drinken een glaasje voor de caravan met mensen uit Culemburg. Zij zeiden dat rode wijn slecht is voor ontstekingen hij had gewerkt in laboratoria met kanker onderzoek. Dus ook slecht voor mijn dikke been

30 mei donderdag

Een rustdag boodschappen doen in een supermarche en wasdag. Henni kookt eens zelf spinazie etc

31 mei vrijdag

Verder gaat de reis naar Caceres een tussenplek voor Sevilla. Het weer is prachtig zonnig 33 graden.. Bij de campingplaats staat een schuurtje met een douche, koud en warm water en een toilet. Wat een luxe. Caravan opzetten en genieten.

1 juni zatetdag

De zon blijft 35 graden. We gaan met de bus naar Caceres. Een oude binnenstad met veel kerken en kloosters. Overal wordt flink entree geheven maar dat maakt ons niets uit er blijft genoeg over om te bezichtigen. We eten tapas en gaan terug naar de camping waar het heel warm is. Nu nog alles opruimen want morgen gaan we naar sevilla camping Villsom

1. Josijanne:
    30 mei 2019
    gelukkig gaat het weer wat beter en klinkt het verhaal positiever
    Fijne vakantie nog.
    Wij gaan straks lekker bbq bij Ido