Voorbereiding

19 mei 2020 - Oss, Nederland

Klaar voor de reis van 5500 km door Spanje. De caravan wordt gecontroleerd en krijgt nieuwe banden nog 14 dagen en we hopen te vertrekken.

Het is de day before we zijn bijna klaar om te vertrekken. De weersverwachting is matig met regen.

17 Mei Vrijdag

Rijden om 8 uur richting Parijs, 389 km tot de camping Sorel, 100 km voor Parijs. Het is droog en fris 15 graden

18 mei zaterdag

Vandaag staat Parijs centraal. We gaan toch maar dwars door Parijs. Het is redelijk druk. We veroorzaken een aanrijding. Een busje wilde op het laatste moment invoegen bij een weg versmalling naar een autobaan maar hij was veel te laat om mijn combinatie in te halen en komt tegen een bermpaal tot stilstand. Hij zat al een poosje naast of achter mij te vervelen en ik heb nog verschillende autos laten invoegen. Er is bij ons gelukkig geen schade. We komen aan in Aubin 20 km voorbij Orleans een goede camping niet druk en wandelen naar een kasteel, kopen gebak en gaan tv kijken zong festival. Droog weer maar nog steeds fris. We rijden niet over tolwegen is goed te doen.

19 mei zondag

rijden naar christophe,  Ligt tussen Poitiers en Limoge. Helaas verdwalen we en rijden 50 km om dit omdat we geen tolgeld willen betalen maar we komen zonder tol op veel mooiere wegen al gaat het niet sneller. We zijn op de camping christophe aangekomen en om half zes is er een uitleg door de campingbeheerder. Het ziet er hier goed uit.

1. Ido:
    19 mei 2019
    Hoi,
    Leuk om jullie verslag te lezen. Spannend in Parijs, volgende keer toch maar om Parijs rijden.
    Fijne vakantie,
    Ido