12 tm15 juni

16 juni 2019 - El Saler, Spanje

I

dinsdag 11 juni

we maken een wandeling langs de kust naar het plaatsje Escullos . Valt niet mee veel hoogte verschil en warm , eten een pisa en lopen terug via een aangegeven wandeling blauw wit.

woensdag 12 juni

We rijden de andere kant op met de auto naar het plaatsje Las Negras blijkt donkere rots te betekenen.  Doen boodschappen in Joseph en spelen bridge met nl mensen op de camping die een sticker op de auto hebben.

dondetdag  13 juni

We rijden naar de zoutvelden Les salines . Hier wandelen we naar een plek om flamingos te spotten lukt we rijden verder naar een vuurtoren  op een hoge berg. in een bar eten we een broodje vlees en een schaaltje inktvis.

vrijdag 14 juni

We zijn nu op camping Los Palmeras  aangekomen, vanmiddag gezwommen en bij ons hotel inktvis gegeten is niet lekker. Wel een heel mooie camping met mooi zwembad en het weer is prima.

zaterdag 15 juni

Bus naar Elche genomen diverse tuinen met  prachtige palmbomen  de hele stad staat er vol mee.  Een prachtig aagelegde tuin met allerlei soorten palmbomen  bezichtigt erg mooi op de camping is een groot feest veel mensen deftig gekleed komen eten met muziek etc om half 1 vuurwerk. Morgen rijden wij verder naar Valencia.

1. Josijanne:
    17 juni 2019
    Weer leuk om iets van jullie te lezen. Je bent alweer op de helft van de reis. Veel plezier nog samen